Tapasztalt, siker-orientált kollégát keresünk csapatukba, aki hosszú távú, közös együttműködésben gondolkodik.

Főbb feladatai:

  • Kereskedelmi adminisztráció (számlázás)
  • Árajánlatok, jelentések készítése
  • CRM rendszer karbantartása
  • Új és meglévő ügyfelekkel való kapcsolattartás telefonon, illetve személyesen
  • A kereskedelmi partnerek ellátása a megfelelő értékesítés támogató anyagokkal, hírlevelek kezelése, összeállítása
  • Konkurencia figyelés (elemzés)
  • Innováció és új kereskedelmi partnerek keresése
  • Az iroda fenntartásával, működtetésével kapcsolatos feladatok szervezése, intézése, elvégzése

Elvárások:

  • Legalább 3-5 éves irodai tapasztalat kereskedelmi területen
  • Középfokú végzettség
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás
  • Megbízható munkavégzés, elkötelezettség terhelhetőség
  • Határozott fellépés, nagyfokú önállóság, kiváló szervezőkészség
  • Eredmény- és ügyfél orientált, rugalmas, agilis személyiség
  • CRM program ismerete

Előnyt jelent:

  • Fűtés-, klímatechnikai tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány

Mit ajánl a cég?

  • Hosszú távú, biztos munkahely
  • Betanulási lehetőség
  • Bruttó 375.000 Ft
  • Céges telefon, laptop

Egyéb információk:

Munkavégzés helye:               Budapest IV. kerület
Munkaidő:                                 8.00 -16.30

Szükséges tapasztalat:          3-5 év szakmai tapasztalat
Szükséges nyelvtudás:          Angol – Középfok/kommunikációképes szint

Jelentkezés módja:
Fényképes szakmai önéletrajzzal az info@astkomfort.hu e-mail címen.